Het is uiteraard belangrijk dat consumenten je kan bereiken via verschillende kanalen. Via het platform kan je verschillende contactgegevens opgeven zoals een telefoonnummer en een e-mailadres, maar ook een WhatsApp nummer en verschillende Social Media kanalen.
Dit artikel bevat de volgende onderdelen:
- Winkel e-mailadres wijzigen
- Telefoonnummer en WhatsApp wijzigen
- Website toevoegen/wijzigen
- Social Media links toevoegen
Winkel e-mailadres wijzigen
Via het e-mailadres van de winkel kunnen consumenten vragen stellen over producten of over je winkel.
Winkel e-mailadres wijzigen via de ZuprCharger App
- Open de ZuprCharger App en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waarvan je het logo wil beheren.
- Klik op om naar de instellingen te gaan.
- Klik op Winkelgegevens.
- Scroll naar het veld E-mailadres en voer het e-mailadres van de winkel in.
- Klik op Opslaan.
Winkel e-mailadres wijzigen via de Backoffice
- Ga naar www.zupr.nl/admin en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waarvan je het logo wil beheren.
- Klik op Dashboard in het menu en klik vervolgens op Locatie beheren.
- Ga naar de tab Informatie en scroll naar het veld E-mailadres en voer het e-mailadres van de winkel in.
- Klik op Opslaan.
Telefoonnummer en WhatsApp wijzigen
Het is mogelijk om een algemeen telefoonnummer van de winkel toe te voegen waar de consument naar toe kan bellen. Is het voor consumenten ook mogelijk om contact met je op te nemen via WhatsApp, geeft dan ook een telefoonnummer op voor WhatsApp. Het algemene telefoonnummer en het WhatsApp nummer kunnen hetzelfde nummer zijn.
Telefoonnummer en WhatsApp wijzigen via de ZuprCharger App
- Open de ZuprCharger App en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waarvan je het logo wil beheren.
- Klik op om naar de instellingen te gaan.
- Klik op Winkelgegevens.
- Scroll naar het veld Telefoonnummer en voer het telefoonnummer van de winkel in.
- Als je ook WhatsApp aan wilt bieden, voer dan het telefoonnummer in die je gebruikt voor WhatsApp.
- Klik op Opslaan.
Telefoonnummer en WhatsApp wijzigen via de Backoffice
- Ga naar www.zupr.nl/admin en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waarvan je het logo wil beheren.
- Klik op Dashboard in het menu en klik vervolgens op Locatie beheren.
- Ga naar de tab Informatie en scroll naar het veld Telefoonnummer en voer het telefoonnummer van de winkel in.
- Als je ook WhatsApp aan wilt bieden, voer dan het telefoonnummer in die je gebruikt voor WhatsApp.
- Klik op Opslaan.
Website toevoegen/wijzigen
Het is natuurlijk mogelijk dat je naast Zupr ook een eigen website gebruikt waar consumenten informatie kunnen vinden. De link naar je eigen website kan je toevoegen aan het platform.
Website toevoegen/wijzigen via de ZuprCharger App
- Open de ZuprCharger App en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waarvan je het logo wil beheren.
- Klik op om naar de instellingen te gaan.
- Klik op Winkelgegevens.
- Scroll naar het veld Website en voer de URL van de website in.
- Klik op Opslaan.
Website toevoegen/wijzigen via de Backoffice
- Ga naar www.zupr.nl/admin en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waarvan je het logo wil beheren.
- Klik op Dashboard in het menu en klik vervolgens op Locatie beheren.
- Ga naar de tab Informatie en scroll naar het veld Website en voer de URL van de website in.
- Klik op Opslaan.
Social Media links toevoegen
Social Media kunnen sterke platformen zijn om je winkel toe te lichten en producten te verkopen. Maak jij gebruik van Facebook en/of Instagram, dan kan je de links naar deze platformen opgeven in Zupr. Consumenten zien op je winkelpagina de verschillende links te zien naar de Social Media die je gebruikt.
Social Media links toevoegen via de ZuprCharger App
- Open de ZuprCharger App en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waarvan je het logo wil beheren.
- Klik op om naar de instellingen te gaan.
- Klik op Winkelgegevens.
- In de velden Instagram of Facebook kan je de URL's naar je Social Media plaatsen.
- Klik op Opslaan.
Social Media links toevoegen via de Backoffice
- Ga naar www.zupr.nl/admin en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waarvan je het logo wil beheren.
- Klik op Dashboard in het menu en klik vervolgens op Locatie beheren.
- Ga naar de tab Informatie en scroll naar de velden Instagram of Facebook. Hier kan je de URL's naar je Social Media plaatsen.
- Klik op Opslaan.