Voordat u bestellingen kunt afhandelen, dient u de betaal- en afhaalmogelijkheid Bestellen en afhalen in de winkel ingeschakeld te hebben. Lees hier hoe u deze betaal- en afhaalmogelijkheid inschakelt in de beheeromgeving van Zupr.
Een nieuwe bestelling
Zodra een consument één of meerdere producten bij uw winkel bestelt, krijgt u een mail, een melding in de ZuprCharger app en een melding via uw beheeromgeving op www.zupr.nl/admin. Daar vindt u alle informatie over de inhoud van de bestelling. Volg het onderstaande stappenplan om de bestelling af te handelen.
- Open uw mail, de ZuprCharger app of de beheeromgeving via www.zupr.nl/admin.
- Controleer of de betaalstatus en leveringstype overeenkomen met de bestelling
(betaal status: betaald, leveringstype: afhalen). - Controleer of u de producten momenteel op voorraad heeft.
- Heeft u de producten op voorraad? Klik dan op de groene Ja knop. Heeft u de producten niet of deels op voorraad, kunt u contact opnemen met de klant. Kies daarvoor Overleg met klant. De bestelling wordt in de wacht gezet totdat u Ja of Nee antwoordt. Kunt u de bestelling niet uitvoeren, klik dan op de groene Nee* knop.
- Leg nadat u op Ja heeft geklikt de bestelling klaar in de winkel. Zo kan de consument de bestelling ophalen.
- Klik op Order is afgerond als de consument de bestelling heeft afgehaald.
*Wanneer u nee selecteert, wordt de order geannuleerd en krijgt de klant automatisch het geld binnen een paar dagen teruggestort.