Voordat u reserveringen kunt afhandelen, dient u de betaal- en afhaalmogelijkheid Reserveren en afhalen in de winkel ingeschakeld te hebben. Lees hier hoe u deze betaal- en afhaalmogelijkheid inschakelt in de beheeromgeving van Zupr.
Een nieuwe reservering
Zodra een consument één of meerdere producten bij uw winkel reserveert, krijgt u een mail, een melding in de ZuprCharger app en een melding via uw beheeromgeving op www.zupr.nl/admin. Daar vindt u alle informatie over de reservering. Volg het onderstaande stappenplan om de reservering af te handelen.
- Open de reservering via uw mail, de ZuprCharger app of via www.zupr.nl/admin.
- Controleer of de betaalstatus en leveringstype overeenkomen met de reservering.
- Controleer of u de producten in de order momenteel op voorraad heeft.
- Heeft u de producten op voorraad en wilt u deze reservering accepteren? Klik dan op de groene Ja knop. Heeft u de producten niet of deels op voorraad, gebruik dan de knop Overleg met klant. Zo kunt u de reservering bespreken. De reservering wordt in de wacht gezet totdat u Ja of Nee antwoordt. Kunt u de reservering niet uitvoeren, klik dan op de groene Nee knop.
- Leg nadat u op Ja heeft geklikt de reservering klaar in de winkel. Zo kan de consument het product ophalen en afrekenen.
- Klik op Order is afgerond als de consument de reservering heeft betaald en afgehaald.