Een consumenten kan in het boodschappenlijstje naar de actuele voorraad vragen of een vraag over een product stellen, dit noemt Zupr een informatieverzoek. Wanneer een product de voorraadweergave Voorraad op aanvraag heeft, moet de consument eerst een informatieverzoek doen voordat zij verder kunnen in het bestelproces. Als een consument een informatieverzoek verstuurt, ontvang je een melding in de mail, via de ZuprCharger App en in de Backoffice. Beantwoorde informatieverzoeken kan je altijd terugvinden in het archief.
Informatieverzoek beantwoorden via de ZuprCharger App
- Open de ZuprCharger App en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waar een informatieverzoek voor binnen is gekomen.
- Klik op in de menubalk van de app om naar de informatieverzoeken te gaan.
- Selecteer het verzoek dat je wilt beantwoorden.
- Beantwoord de vraag van de consument en geef aan hoeveel producten je nog op voorraad hebt.
- Klik op Opslaan.
Informatieverzoek beantwoorden via de Backoffice
- Ga naar www.zupr.nl/admin en log in met je Zupr-account.
- Selecteer de verkooplocatie waar een informatieverzoek voor binnen is gekomen.
- Klik op Informatieverzoeken in de menubalk aan de linker kant van het scherm.
- Selecteer het verzoek dat je wilt beantwoorden.
- Beantwoord de vraag van de consument en geef aan hoeveel producten je nog op voorraad hebt.
- Klik op Opslaan.